";} else if ($club == "bbgc") { $topImg = "";} else if ($club == "bbgk") { $topImg = "";} else if ($club == "dbgk") { $topImg = "";} else if ($club == "habk") { $topImg = "";} else if ($club == "ibgk") { $topImg = "";} else if ($club == "kbgk") { $topImg = "";} else if ($club == "nbk") { $topImg = "";} else if ($club == "nobgk") { $topImg = "";} else if ($club == "obgk") { $topImg = "";} else if ($club == "sbgk") { $topImg = "";} else if ($club == "tbgk") { $topImg = "";} else { $topImg = "";} ?> \n"; } else { # default should be no-index, no-cache, no-follow, etc print "\n"; print "\n"; } if ($newsId != "") { news_print_index_head($newsId); } else { print "Norgesbackgammonforbund\n"; } ?>
 "; } else { print "
"; print "Påmelding og oppstart er like rundt hjørne. Følg med.... "; } else if ($sub == "osloliga") { # administreres av OBGK / Svein Dybvik (2008-01) news_print_item(1298); } else if ($sub == "oslofinalen") { # administreres av OBGK / Hall Skaara (2011-03) news_print_item(1993); } else if ($sub == "bergenserie") { # administreres av BBGC / Kristian Thulin (2010-03) # news_print_item(1492); news_print_item(1829); } else if ($sub == "drammensligaen") { # administreres av DBGK / Stig Fr. Soerdal (2009-05) news_print_item(1590); } else if ($sub == "sesongmesterskap") { # administreres av NBK / Geir Skoglund (2009-09) news_print_item(1675); } else if ($sub == "sbgkmesterskap") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(2155); } else if ($sub == "sbgkvinter") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(2154); } else if ($sub == "sbgksommer") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(1559); } else if ($sub == "sbgkbymester") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(2150); } else if ($sub == "sbgkbibliotek") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(2156); } else if ($sub == "sbgkserien") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(1558); } else if ($sub == "sbgknykommer") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-05) news_print_item(1582); } else if ($sub == "sbgkadel") { # administreres av SGBK / Thorleif Reisvold (2009-01) news_print_item(1507); } else if ($sub == "netturnering") { # administreres av AABGK / Beate Siglen (2009-02) news_print_item(1529); } else if ($sub == "aabgkliga") { # administreres av AABGK / Beate Siglen (2009-02) news_print_item(1530); } else { news_print_frontpage($club, $page); } } else if ($func == "halloffame") { # Tidligere NM vinnere news_print_item(419); } else if ($func == "links") { # Link side - vedlikeholdes manuelt news_print_item(1491); } else if ($func == "norpunkt") { # Norpunkt hovedside - linker til alle derifra news_print_item(1859); } else if ($func == "matches") { # NBGF matcharkiv. Vedlikeholdes av Tore E. Fredriksen news_print_item(1288); } else if ($func == "news") { news_print_frontpage("nbgf", $page); } else { if ($newsId != "") { news_print_item($newsId); } else { news_print_frontpage("nbgf", $page); } } ?> "; # # last news # news_print_latestnews(); # # Rating - top 5 # if ($func == "clubs") player_print_ratingtop($club); else if ($club <> "") player_print_ratingtop($club); else player_print_ratingtop("nbgf"); # # NBGF banner # # banner_print_nbgf(); # banner_print_nbgf2(); banner_kontingent(); banner_print_nbgf3(); # # local banner # banner_print_club($club); } ?>
nbgf.no - NORGES BACKGAMMONFORBUND